Followers

Friday, November 5, 2010

sy inginkn yg terbaik . =)

pkl 12.22 .. ta bule tdo . bile nk tido , asyik teringtkn org thoo ! ^^
teringt pulak sal org tu pesan ... okeyp , sy hrus rajin spjg mase . =)
teringt gak psal " but _____ " .. :P
okey wak , sy nk awak tau sy xnk kehilangan awak . org laki sggup buad ape sje demi org trsyg .^^
awak , jelez ni an suatu petunjuk yg awak punye pakwe , sygkn awak tau ! =)
klu dia x syg awak , ape bende salah yg awak buad , dia xtgur n tak ambik kisah ..
dalam islam , jelez ni suatu yg wajib .. anyways , awak gak suke tgk sy kejelezsan an ! haha !
haty abg berbisik ,  " kau da mmg sygkn deaana ni la ,. klu koe ckp koe xsyg dia , ko mmg bengom la , mcm2 da dia buad utk koe , dia mmg sygkn koe , ko mmg bodohhhh klu koe tinggalkn dia ."
haty abg menjerit , Ya Allah , pjgknlah hubungan kami ini , tabahkn la segla cabaran , jgn sekali2 Engkau membiarkn Syaitan menghasut diri kami hingga ke arah penzinaan dan kehancuran  .. Ya Robbana , Engkaulah yg aq sembah dan Engkaulah yg menciptaku . maka berikanlah aq yg terbaik sesungguhnya Engkau Maha berkuasa bg tiap2 sesuatu . jujur abg katakn , jelez ni mmg sesuatu yg perlu dan smua org ade rse jelez ini . :P awak pom ade gak . haha ! peace yaw ! =) tp awak tahu tak , sy rse yg hidup sy ni xsmpurna tnpa kehadiran awak .. sy sunyi coz xde org mcj sy .. takde org nk bernakal ngn sy .. xde org nk ucapkn iluvyou a***g . =P.  tapi smua itu sy atasi melalui cinta sy terhadap awak . cinta sy xkn pudar ! Ya Allah , tabahkn la hatyku ini kerna cintaku hanya utk dia , dan tabahkn la haty kami utk melalui ujian Mu Ya Allah ..
cinta yg suci ini jgn dicemari dengan bisikan syaitan , dan tipu daya dunia ! sy nk yg terbaik !
I JUST WANT THE BEST ! CHENTA KAMOO0 ! <3~

4 u **

awk au ta sy wndu cngt2 at awk ,, arghh !
thap gaban kuasa 10 ney ,, need u now ,, take care au , jgn nkal2 ngt !


alwizz luving u ~

Thursday, November 4, 2010

Lyric Utk Awak ! ^^ Taylor Swift - Mine Lyrics

ade org thoo , dia sgt cute ! ^^

wah , arini aq rse happy sgt2 .. haty aq rse tenang , tgk muka dia yg bersinar dan suci ^^ .*takde jerawat* :P
aku xpercaya yg aq memiliki dirinya & haty nya menjadi hak milikku .. kerna , aq ni ape la sgt , muka cm poyo je . xde org sukekan pon , tp sbnr nye mmg dia mmg sukekan aq . haha ! aq pon suke dia .. wiee !~ alhamdulilah , da 3 bulan hubungan kami .. aq slalu doa agar hubungan ini kekal hingga akhir hyat !
tak kan hilang melayu di dunia ! *ehh , slh ungkpn pulak* .. selagi hayat dikandung badan , selagi diriku masih bernyawa , selagi hidungku kecut kembang , selagi itu aku myayangi dia !
awak , luv u au ! =)